اطلاعیه خاندان مرحوم عبدالرضا دستا

اطلاعیه خاندان مرحوم عبدالرضا دستا
17 آبان 1399
بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون
 
روح بلند دکتر عبدالرضا دستا مردی که تمام عمر خویش را با عشق پیامبر گرامی اسلام صل الله علیه و آله و سلم و ائمه معصومین علیهم الصلاة و مولای متقیان حضرت علی علیه السلام به عبادت خالق و خدمت مخلوق سپری کرده بودند، بسیار ناباورانه پر کشید
 
هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده‌ای را توان تفسیر آن نیست و بر آن چه که حکمت متعالیه‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرأت تعبیر و تعدیل نمی‌باشد، لذا بر آن چه که می‌دهد شاکریم و بر گرفتن هایش صبور.
 
چه سخت است باور نبودنش و قبول ندیدنش و چه غم انگیز است چشم بر شب‌هایی داشتن که در آن فانوس تنهایی ما را با خود آتش خواهد زد اما تحمل این مصیبت با پیام های تسلیت و ابراز همدردی شخصیت های مختلف صنعتی و تولیدی، صنوف، انجمن ها  و ورزشکاران کمی آسان گردید.
 
 ضمن تقدیر و تشکر از پیام های همدردی تمامی عزیزان، به اطلاع می رسانیم با توجه به شرایط خاص کشور بدلیل کرونا و درگیر بودن خانواده مرحوم به بیماری کرونا و لزوم حفظ دستورالعمل های بهداشتی، مراسم ترحیم برگزار نخواهد شد و تمامی هزینه آن صرف امور خیریه خواهد گردید. 
 
اطمینان داریم روح آن عزیز که ناظر همه ما است نیز رضايت ندارد حتی فردی از جمع علاقمندانش در اين شرایط بحرانی، در معرض آسیب یا بیماری قرار گیرد. 
 
فلذا از تمامی عزیزان و دوستداران آن مرحوم خواهشمندیم با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد و قرائت سوره فاتحه، آرامی باشند بر دل آلام دیده این خانواده داغدار.
 
محبت و صفایتان را ارج نهاده و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می نماییم و آرزومندیم خداوند متعال تحمل این داغ بر دل نشسته را بر ما آسان نماید.
 
خاندان مرحوم عبدالرضا دستا.
شامگاه پانزدهم آبانماه.
 
مرجع خبر: