مزیت لوله های پوش فیت نسبت به لوله های پلیکا

چاپ

مزیت لوله های پوش فیت نسبت به لوله های پلیکا

در ساختمان های در حال ساخت، بعد از مراحل مختلف یکی از مهم ترین کارها؛ نصب و راه اندازی سیستم فاضلاب است.

نوع لوله استفاده شده و نصب مجرا های فاضلاب دارای اهمیت بسیار زیادی می باشند. پوش فیت برای سیستم فاضلاب جزء لوله های بسیار زیادی بوده که به عنوان پرکاربرد ترین و رایج ترین لوله ها محسوب می شود و نوعی لوله فاضلاب بوده که دارای مزایای بسیار زیادی می باشد

لوله های پوش فیت با نوع طراحی و تولید به علاوه ویژگی های خاص، دارای رتبه بندی و در رده های بالا قرار گرفته است.

مزایای پوش فیت

پوش فیت نوعی لوله فاضلاب است که سهولت درنصب آن توجه افرادی را به خود جلب کرده است. این نوع لوله در انتها دارای یک سوکت می باشد که این سوکت، لوله مورد نظر را به دیگر لوله ها بدون نیاز به چسب، گرم کردن، یا جوشکاری متصل می کند و دارای رینگ هستند که همانطور که اشاره شد نیاز به چسب ندارند.

بدین ترتیب نصب این گونه لوله ها زمان کم تری را با خود اختصاص می دهند و با توجه به نصب آسان آن، هزینه نصب این نوع لوله ها نسبت به دیگر لوله های پرکاربرد کم تر است.

سوکت های سر لوله به صورت فابریک روی لوله ها وجود دارند و لوله های پوش فیت مقاومت فیزیکی بسیار بالایی در مقابل شکستگی یا پوسید گی و ضربه های احتمالی مواد شیمیایی زنگ زدگی و فشار دارند و همچنین نیازی به واشر یا منبسط کننده نیست.

این در حالی است که دیگر لوله های پر کاربرد در سیستم فاضلاب نیازمند واشر هستند و به کار گیری واشر در هنگام نصب آن ها، بسیار ضروری و اجباری است.

این نکته هم قابل ذکر است که لوله های پوش فیت طوری طراحی شده اند که صدای تولید شده توسط ریزش آب به داخل لوله ها را کاهش می دهند که البته قیمت این نوع لوله ها نسبت به نوع معمولی لوله های پوش فیت گران تر است.

برای خرید لوله پلی پروپیلن از ما کمک بگیرید.

همچنین نوع لوله های پوش فیت در مقابل حرارت و آتش سوزی نسبت به دیگر لوله های مشابه مقاوم تر هستند و در هنگام آتش سوزی از انتقال آتش به دیگر نقاط ساختمان هم جلوگیری می کند و درصد  احتمال نشتی ساختمان و مکان های به کار برده شده را کاهش می دهند.

این لوله ها برای مواردی که در معرض نور خورشید هستند، مناسب نمی باشد؛ زیرا توانایی و قدرت مقاومت در برابر اشعه یو وی را ندارند.

به علاوه این لوله ها دارای آب بندی پایدار می باشند که می ‌توان به مقاوم بودن آن ها در شرایط نشست یا لرزش های ساختمان اعتماد کرد و دارای تحمل قدرت بالایی هستند.

لوله های پوش فیت دارای تنوع در شکل ظاهری و سایز هستند که انتخاب و خرید را برای مصرف کننده راحت‌ تر می‌ کنند.

این نوع لوله از نظر کیفیت دارای سطح بسیار بالایی بوده، دارای محبوبیت بسیار خوبی است و از این نظر در مرتبه های بالایی قرار گرفته است.

این نکته هم قابل ذکر است که در هنگام هر گونه صدمه و آسیب به لوله های پوش فیت، هزینه تعمیر آن ها بسیار  کم می باشد، بنابراین نتیجه گرفتیم که لوله های پوش فیت دارای تنوع بسیار بالا و کیفیت مناسب می باشند.

 نوع لوله های پوش فیت، توانایی مقابله با حرارت را دارند و در برابر شکستگی و پوسیدگی های ناشی از برخورد مواد شیمیایی یا موارد دیگر بسیار مقاوم هستند، به علاوه دارای روش نصب بسیار ساده ای هستند که آن ها را از دیگر لوله های مشابه مانند لوله پلیکا و انواع آن متمایز می کند.

ویژگی دیگر آن ها هزینه تعمیر و نصب آن هاست که به دلیل سهولت در نصب و راحتی در راه اندازی این لوله ها، هزینه نصب آن ها نسبت به دیگر لوله ها کم تر می باشد.

این نوع لوله های ویژه دارای مواردی هستند که کمک می کند تا برای نصب و راه اندازی آن ها نیاز به واشر یا منبسط کننده نباشد.

این ویژگی های ذکر شده به افراد کمک می‌کند تا خریدی مطمئن داشته باشند و بتوانند به راحتی از بین انواع مشابه به جنس مورد نظر و مقرون به صرفه خود را با توجه به شرایط محیط خود تهیه و خریداری کنند.